close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הלוואה לסגירת מינוס ואיך זה משפיע על כלכלת המשפחה

מערכת שורשיב חשוון, תשפ10/11/2019

אלו אפשרויות להלוואה עומדות בפני מי שמחפש הלוואה לסגירת המינוס? איך נכון לבחון את זה?

תגיות:
אנחנו אוהבים לנהל את החיים וליהנות מהם ככל שניתן, אנחנו אוהבים לאכול במסעדות טובות, לטייל לחו"ל למקומות נופש מרהיבים, לערוך מסעי קניות בגדים בתחילת כל עונה,לרהט את הבית מחדש מדי פעם, לקנות מתנות יקרות לחתונות ולחברים בכל הזדמנות, ללכת להופעות ובקיצור לחיות כאילו אין מחר.

בדרך כלל אנחנו שואפים ומקפידים על איזון פיננסי
של כלכלת המשפחה כדי לא להיכנס למינוס רציני ועדיין ליהנות מהחיים ככל שניתן. לעתים אנחנו חורגים קצת מהתקציב ,נכנסים למינוס ומכסים אותו בהלוואה וחוזר חלילה עד למצב של התדרדרות רצינית במדרון הכלכלי העלולה להביא למינוס שממשיך ותופח בכל חודש, לחוסר יכולת לעמוד בתשלומי משכנתא וגם לאיבוד הדירה וגרוע מכך.

מתי מומלץ לקחת הלוואה לסגירת המינוס?
אם אתם נמצאים במינוס בחשבון הבנק שלכם בשל מגוון סיבות שונות ומוצדקות, בין אם הוצאתם הוצאה גדולה על חתונה שחגגתם לילדים, או קניתם רכב חדש, או עברתם דירה, או שאולי השקעתם בפתיחת עסק וכדומה. אתם בוודאי שוקלים לקחת הלוואה על מנת לסגור את המינוס.

כללים חשובים בלקיחת הלוואה לסגירת המינוס
ראשית וחשוב ביותר לחשב את כדאיות ההלוואה, לחשב את הריבית וההצמדות ואת עמלות הפיגורים בתשלום. וגם לבדוק האם ההלוואה מייצרת חריגה ממסגרת האשראי שלכם וכמה זה יעלה לכם .

עוד כדאי לברר האם יש גמישות בהחזרי התשלומים, והאם קיים קנס על פיגורים, וגם האם ניתן לבצע פירעון מוקדם של החוב ללא עמלה. האם קיימים תשלומים נלווים כגון עמלות שונות ודמי פתיחת תיק.והאם ניתן לשנות את תנאי ההלוואה בעתיד אם תרצו.
באם אתם חושבים על הלוואה מגוף פרטי שאינו בנק, כדאי לבדוק האם הגוף הינו חוקי ונתון לפיקוח, מצב המבטיח לכם ריבית סבירה.
שאלה חשובה שנדרש לענות עליה בטרם לקיחת הלוואה היא האם תוכלו לעמוד בהחזר החודשי ,ובכלל האם אתם חייבים לקחת את ההלוואה או שאולי תוכלו להמתין מעט, לחסוך כסף ולהסתדר ללא הלוואה.

אילו אפשרויות הלוואה קיימות?
האפשרות הראשונה היא לקיחת הלוואה מהבנק. ניתן לקחת הלוואות גם מחברות אשראי, מחברות ביטוח ומחברות מימון חוץ בנקאיות. במצב כזה כדאי וחשוב להתייעץ עם מנהל חשבונות, או רואה חשבון שיוכל לבדוק ולתת לכם חוות דעת מקצועית.
הבנקים הם גוף פיננסי בעל יכולת מימון גבוה, והריביות שלהם טובות, מומלץ לבדוק אפשרויות הלוואה במספר בנקים, להשוות ולנהל משא ומתן ולקבל הצעות חדשות עם ריביות נמוכות יותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה